Wednesday, August 01, 2007

Colòmbia XX: Quin dia és avui...?




Ja sabeu que m'agrada que la gent recordi que el dia 1 d'agost és el meu aniversari, com jo intento recordar el dels altres :-P, perquè tot i que les dates no són importants, sí que tene un valor simbòlic.


Doncs bé, he fet 23 anyets... Caram... Impressiona fins al punt de donar cert vertígen veure aquesta edat. Quan era petita em semblava que ja ho tindria tot "dat i beneit", però ara i, malauradament o no, crec que sempre els interrogants superen les respostes. Ara bé, cada segon de la nostra vida el duem en una motxilla invisible que ens fa ser com som i tot i que mai ens arribem a conèixer, els anys ens ajuden a constatar certs trets, tot i que sempre és important com ens veuen. Són importants aquells qui ens alleugen el pes, però desgraciadament també les pedres que ens entrabanquen ens ensenyen moltes coses!



Després d'aquesta reflexió filopoètica (ja sabeu que tinc una vena cursi, però amb nivell, eh?), us diré que no m'he fet més vella, sinó que he evolucionat! Ah i a la foto surto girada per tal que no em veieu les arrugues!




Sovint recelo de celebrar el meu aniversari, però la meva "família" i amics de Bogotà m'han sorprès amb els llums apagats i un pastisset... Són uns sols que supleixen els sols que he deixat a Catalunya. Gràcies a uns i altres per acompanyar-me en el meu camí.


Fins aquí ho havia escrit aquest matí, els esdeveniments del dia es mereixen un comentari afegit: La Lucy i l'Andrés m'han convidat a dinar en un lloc típic una frijolada (mongetes vermelles estofades amb arròs, alvocat, rostillons, arepa, plàtan...); la Carolina i en Fèlix m'han regalat unes arrecades i un collaret i tots els de la Delegació Especial per Medi Ambient Procuraduria un pastís que curiosament es deia Casado! Però no només això, sinó que arribo a casa i em trobo una rosa encapsada que m'havien comprat l'Hernan i la Líbia amb una dedicatòria sensacional!


Però també des de Catalunya he rebut grans regals en forma de mail, dedicatòria de fotolog, trucades, sms... Sou uns sols! És molt molt agradable sentir-se apreciat: simplement, gràcies!