Wednesday, August 01, 2007

Colòmbia XIX: Cynthia, hasta pronto!


Les meves entrades al bloc intenten ser enginyoses i compartir amb qui em segueix les coses que aprenc d'aquest país, però aquesta és diferent. És simplement per acomiadar-me, no amb un adéu sinó amb un fins aviat, hasta pronto, see you, à bientôt de la Cynthia, la noia canadenca d'ascendència oriental que treballa en gestió de conflictes i que vivia a la casa amb mi. L'he coneguda escassament quinze dies, però alguna cosa em fa sentir que és de bona pasta.
Com he sentit qu li desitjaven avui: éxito! Ni més ni menys!

3 comments:

Anonymous said...

Volies un comentari... doncs aquí el tens. Jo no tinc el teu do de l'escriptura però només et volia dir MOLTES FELICITATS!!!

Jo avui he començat les vacances, però no pateixis que continuaré amb les lectures tan interessants sobre el teu viatge.

Doncs res, que passis un bon aniversari i que continuis disfruant d'aquesta experiència tan fantàstica que estàs vivint.

Un petó molt fort guapíssima!!

Meri

Anonymous said...

Per cert, parlant d’u d’agost, un petit però sentit homenatge: Tu que un dia vas aparèixer cridant per la porta dient bondiiiiiiiiiiiia quan el dia era gris i avorrit. Tu que feies aquell soroll de sabates de pas desbocat pujant els graons de les escales que duien a l’enlloc. Per molts anys Princesa! Cuida’t i celebra-ho ara que encara ets jove i bonica...

Anonymous said...

Moltes feliçitats princesa! Per les 23 formoses primaveres que acabes de cumplir!Un petónas!