Wednesday, January 10, 2007

Què no sabeu de mi



En Joan Safont em passa aquest “meme” i he pensat que estaria bé dedicar-li uns minuts... però la veritat és que m’he hagut de trencar la closca per trobar cinc coses que la gent no sàpiga de mi (i que vulgui explicar òbviament ;-))... Perquè que dic i escric moltes paraules acabades amb el sufix -ment, que xerro pels descosits, amb un to de veu elevat, canviant de tema constantment, que, generalment, sembla que vagi amb sobredosis de cafeïna (les fonts són només cafè amb llet- uns tres al dia, el primer de bon matí llegint l'Avui per internet- i coke light), que sóc una atabalada, que tinc la mania de fer sempre moltes coses alhora (particularment quan parlo per telèfon)...ja ho sap tothom amb qui hem coincidit alguna vegada. El cas és que de tant pensar, me n’han sortit set encara que odio parlar amb tothom de mi. No molt interessants, però set...








  1. Conec totes les cançons xirucaires perquè a l’escola on vaig estudiar a Vallgorguina ens les van fer aprendre. S'autoqualificava com col.legi pairal... De fet, hi celebràvem la matança del porc i d'altres tradicions, apreniem esbart...
  2. Tinc 7 gossets, de tots ells, en Puppy (que ara mateix tinc als peus) és el més especial de tots perquè porta ja més de catorze anys amb mi. (A la foto teniu en Sutge que és la darrera incorporació!).Però de petita enlloc d'un quisso, tenia un xai, en Plàtan!
  3. Bec una quantitat d’aigua anormal. És un vici que tinc des de ben petita, no us penseu que és fruit únicament de l’operació “Font Vella”.
  4. Sóc amant dels llibres romàntics, els més “pastels”, Jane Austen per exemple. Tot i que als 12 anys em vaig “enganxar” a la sèrie de llibres Anna, la de Teules Verdes (que té 8 volums...). Aquests almenys surten il·lesos, no com els meus llibres de dret que acaben decorats amb subratlladors de 6 colors diferents (amb un codi) per més que els entesos diguin que destorben la concentració.
  5. Sóc una fanàtica de la roba i les sabates de taló. Anar de botigues és un gran què per mi. Tinc una quantitat inimaginable de roba (en part, perquè em sap greu despendre-me’n) que odio ordenar. El més “freaky” és que en col·lecciono les etiquetes estranyes.
  6. M’encanta conèixer restaurants, cafès o botigues estranyes que descobreixo o que acumulo d’amics i coneguts. Els meus amics acostumen a dir que no trigaré gaire a editar una guia de Barcelona. Ara que també m'encanta saber tonteries com totes les marques, composicions... de iogurt, cafè, sabons, etc. (vicis fruit dels quatre anys que vaig treballar a La Sala, la botiga de tota la vida de queviures del meu poble).

Ara que a mi m’han fet la mala passada... Envio el repte ( explicar cinc coses poc conegudes de tu ho és, encara que no ho sembli) a en Pau, a en Maiol i a l’Empar... L’enviaria a més gent però no estan per brocs i no els vull destorbar... Si algú més si vol sumar...

5 comments:

Anonymous said...

Hola! M'agradat molt la idea del meme que t'ha enviat en Joan. Me les sabia totes, et dec conéixer força bé. Val, totes no: Col·lecciones etiquetes de roba que et semblen estranyes?! Oh!

Vanessa Casado said...

Efectivament, em coneixes prou bé. De fet, estava pensant deixar el meme en blanc i que l'omplís la gent que em coneix (i sofreix que parli de mi ;-))... Dient per exemple, que rossego (no mossego) els bolis i que destrosso les etiquetes de les ampolles d'aigua, els tovallons de paper... Si vols col.laborar afegint històries d'aquest estil...

Anonymous said...

Ei! Em sembla que jo també et conec força bé. Sabia que hi posaries més de 5 coses!

Anonymous said...

I tb t'has descuidat la teva tècnica desestressant: fer pastissos... Fa temps que no et regales amb cap, eh? :-( Confio en què tornis a la càrrega en tot plegat aviat!

Anonymous said...

I tb t'has descuidat la teva tècnica desestressant: fer pastissos... Fa temps que no et regales amb cap, eh? :-( Confio en què tornis a la càrrega en tot plegat aviat!