Saturday, November 01, 2008

Halloween i d'altres

Em quedo amb la castanyada, tot i que potser no vaig copsar completament Halloween perquè no em va vagar de disfressar-me malgrat m’encanti.

Definitivament, m’hauré de dedicar al Dret. Esculpint carbasses sóc un zero a l’esquerra. Tot i que m’ho vaig passar com una criatura. La primera cara no em va quedar malament. Força convencional però força bé. Per la segona vaig intentar dibuixar un gat i vaig abandonar tan agosarada empresa. Vaig copiar un barret de bruixa d’un patracol d’aquells de DIY (Do It Yourself) i el resultat va ser art abstracte. I mentre nosaltres fèiem això, els JDS ens miraven des de la Wine Mess al Green Lounge.



Us n’he parlat de la coffee mess i de la wine mess? Crec que no. Som-hi doncs.


La Coffee Mess és un esmorzar cada dimecres. La LAw School ens dóna fruita, iogurt, donuts i baggels amb cream cheese (regular, low fat, blueberry, onion, herbs, salmon, strawberry i mil altres sabors molt naturals), a casa conegut com Philadelphia, i els professors també venen (el free lunch que atrau) i xerren amb la gent. Alguna setmana hi ha una temàtica associada. La Bailout amb el prof. Douglas Baird, Elections o Diversity. Aquesta setmana ens encarregàvem els LLMs per mostrar la diversitat. Vam preparar taules amb música i informació del nostre país/estat. Amb l’Albert i la Lara vam preparar la taula. Jo m’encarregava de Catalunya, of course. Els de l’associació que s’encarrega de la Coffee Mess em van pintar la senyera horitzontal, però què hi farem. Vaig trobar per internet unes frases gracioses d’un mapa que m’havia dut l’Edu de Barcelona. Són per fer-se un fart de riure. Sobretot quan les llegeix algun profe com Henderson davant teu. Són expressions útils en anglès i la traducció en forma de transcripció fonètica en català per facilitar la comunicació.


La Wine Mess tenen lloc els divendres. Hi ha free food (aquesta setmana tocava hindú crec) i compres begudes amb bitllets que enlloc de dur a Jackson o a Hamilton, porten a Richard Epstein. Són com les gírgoles de l’Acampada. I tot al Green Lounge. Una mena de sala d’estar de la Law School d’allò més cool. N’hi ha alguns a altres facultats amb cadires Barcelona de Mies Van der Rohe perquè us feu una idea.

Recuperant el tema de Halloween. Vam passejar per Harper Street on els nens petits anaven disfressats i deien allò de “Treat or trick?” i els donaven caramels (a m i me’n van donar els recepcionistes de la Law School). Em semblava estar immersa en les sèries americanes, com a constatat la Patty, amb pares i nens passejant. Unes decoracions molt treballades tenien en aquelles casetes que semblen tretes d’”Ana de las Tejas Verdes”. I tot barrejat amb les eleccions que ja s’acosten. Serà divertit seguir-les in situ tot i que no em convencin massa.



1 comment:

Anna E. said...

Ahir vaig tenir el petit plaer d'anar a fer un cameo a l'esplai i el meu paper era fer de super heroi, la Superpanellet, i vaig picar amb el bolso a la bruixa de Halloween fins que la vam aconseguir reduir...Molt fort! Igual de fort els panellets que van fer els nens! hahahahah