Monday, June 02, 2008

A Genève, la ciutat de les organitzacions internacionals.

































Vam arribar i teniem el nostre autogps espatllat perquè tot i que l’hotel era a tocar de l’estació preteniem agafar un fabulós taxi... És la mandra de carregar maletes. Sempre que viatjo vaig com un burro i se m’oblida quan torno a haver de preparar equipatge.





















Afortunadament, vam gaudir, la Clara i jo, d’una guia, l’Ariadna que hi va ser d’Erasmus. El Jet d’eau (una mena de font que surt al mig del llac Léman sense massa solta ni volta tot i que té una certa atracció que es vegi des de qualsevol punt de la ciutat. Recomanaria la Vielle Ville amb una parada obligada a la plaça Bourg de Four i una passejada vora el llac. Però si haig de ser sincera, és la que menys em va encantar de les ciutats que vaig trepitjar. Com si no s'explica que acabessim veient Eurovisión per riure de Chiquiliquatre a l'hotel?


Això sí, comparteix la constant d’aquest viatge: menjar excel·lent. I per mostra, la foto de la Fondue al restaurant de l’hotel Les Armures (on en arribar a reservar devien pensar que anava massa esport jo –imagineu-vos... em trec els talons i em perden el respecte perquè el cambrer em deia si venia de la piscina... humor suís?).

Em va sorprendre la mà de referèndums que celebren. La ciutat era ordenadament plena de cartells. El dia 1 n’hi havia de diferents nivells. Primaven els cartells sobre qüestions de ciutadania i immigració. També com tota Suïssa estava farcida de banderes i de tot el relatiu a l'Eurocopa... quin fart!

No comments: