Tuesday, January 01, 2008

Bon any 2008!


Podria ser tan poètica o enginyosa (ironia?) com alguns dels sms que segur que tots hem rebut avui i desitjar-vos carretades de felicitat, amor, salut, compromís... Podria optar pel tremendisme i dir que anem de mal en pitjor. Podria fer un balanç de l'any 2007 (on apareixerien al passiu els propòsits no acomplerts que devia fer-me avui fa un any) . Podria llistar-vos els meus bons propòsits d'enguany (esdevenen ja una tradició més, no?). Podria reflexionar sobre les pàgines en blanc dels 366 dies de la nostra agenda i del què sabem que hi haurà, somiem que hi escriurem, no voldriem haver d'anotar...

Però m'abstindré de tot plegat, us desitjaré bon any 2008 i més enllà de coses alienes a vosaltres, simplement, no us rendiu!

9 comments:

Pau said...

bon any nou també per tu vanessa!!!!

tants dies tant aprop i sense veure'ns... això no pot ser eh! ni que el parc de la ciutadella fos quilomètric...

a mes comeces a escaquejar-te dels sopars o m'ho sembla a mi...? jejejeje

petons i salut!

pau.

Vanessa CP said...

Tens tota la raó! El Parc de la Ciutadella no és tan gran, però ja saps que sóc amant d'anar de bòlit i la rutina acaba fent que passis coses per alt. Si algun dia vols dinar al Campus de Ciutadella, ja saps!

T'ho sembla! Repassem: 1) al de després de l'elecció de la nova Regional no hi vaig ser perquè vaig marxar aviat que tenia feina i 2)a l'improvisat sopar nadalenc que avisen una setmana abans tampoc. Aquest cop pq ja m'havia compromès amb un altre!

Petons i bon any!

Patri said...

XD Quina il·lusió que em visitis, i me n'alegro de que t'agradi, sempre va bé saber que es té futur en alguna cosa més, "just in case".
Ànims guapa!

Anonymous said...

Srta. Casado,

Fins quan ens haurem d'esprar per gaudir d'una nova entrada al seu blog?

Potser haurem de fer el crit de "OIXQUE!" a veure si així tornes a agafar embrenzida!

En fi, en fi...que ja ho anirem veient, tot i que jo continuo entrant religiosament aquí, i començo a sentir una mena de sensació d'estafa...

Va, dona!

Vanessa Casado said...

Gràcies, Anna E. per la teva fidelitat. Passen moltes coses interessants al món, però el meu temps és escàs i d'experiències personals remarcablesm, escasses (tret de l'enrenou de les applications).

Pots trobar alguna cosa meva a: http://debatponent.blogspot.com/

Pots contribuir quan vulguis amb un fantàstic escrit teu.

Marc Candela said...

Em sumo a la proposta!!!

ACTUALITZA!! que volem veure una altra entrada que ja fa 2 mesos que tens aquesta.

A veure si ens veiem un dia.

Un petonas!

Marc Candela

Marc Candela said...

Em sumo a la proposta!!!

ACTUALITZA!! que volem veure una altra entrada que ja fa 2 mesos que tens aquesta.

A veure si ens veiem un dia.

Un petonas!

Marc Candela

Joan said...

espero amb entusiasme un article teu sobre la recent estrenada independencia de kosovo

el poble et demana que l'ilustris!!

una abraçada

Vanessa Casado said...

I aquesta pressió social?

De debò, estic francament enfeinada. Intentaré actualitzar, però les meves opinions no són de els meves qualificades de ben segur!

Petons a tots,

V.